Voor gebruik van de Stevenshoek en/of Stevenskerk kunt u dit formulier invullen. De beheerder neemt daarna contact met u op.

De Stevenshoek is ons verenigingsgebouw, waar veel kerkelijke activiteiten worden gehouden. Ook wordt de mogelijkheid geboden het verenigingsgebouw te huren voor verjaardagen, feestjes, cursussen of iets dergelijks. Men dient hierbij wel rekening te houden met de regels die bij een christelijke levensstijl passen.

Voor een dienst  in de Stevenskerk dient u een dominee, organist en dergelijke zelf te regelen.

De kosten voor het gebruikzijn:

• Kerk doordeweeks € 400,-
  • Kerk 's avonds na 18:00 € 450,-
  • Kerk zaterdag € 500,-
  • Kerk speciale (feest)dagen op aanvraag
  • Stevenshoek per dagdeel € 150,-

De huurkosten zijn voor de kerk inclusief koster (verplicht). Op zondagen is geen verhuur mogelijk.

Beide gebouwen dienen altijd weer netjes te worden achtergelaten; Schoonmaakkosten zullen worden doorberekend aan de huurder.

Voor de Stevenskerk zijn gebruiksregels opgesteld. Deze staan hier.

Uitzending dienst
De kerkdienst is eventueel live en achteraf te volgen via Youtube en te beluisteren via Kerkomroep.nl (let op dit kan niet oneindig)
Indien jullie de dienst willen bewaren of verspreiden, dan kunnen jullie dit zelf regelen. (hou hierbij wel rekening met de AVG regels)
(Wij kunnen spijtig genoeg geen aansprakelijkheid nemen voor diensten die niet of onjuist zijn opgenomen)

Naam aanvrager *
Email aanvrager *
Adres aanvrager *
Postcode aanvrager *
Woonplaats aanvrager *
Voor welke locatie geldt deze aanvraag? *
Gewenste datum *
Gewenst dagdeel *
Reden huur *
Gebruik voorzieningen *
Te verwachtte aantal bezoekers *
Bijzonderheden en overige informatie

Kom ook dienst!

Save the Date

Data om in de agenda vast te leggen!
  • 29-09-2024 Kom ook dienst!
  • 05-10-2024 Opening Winterwerk

zo 22 sep 2024 om 10:00 en 18:30 uur