Huur Stevenskerk of Stevenshoek

De Stevenshoek is ons verenigingsgebouw, waar veel kerkelijke activiteiten worden gehouden. Ook wordt de mogelijkheid geboden het verenigingsgebouw te huren voor verjaardagen, feestjes, cursussen of iets dergelijks. Men dient hierbij wel rekening te houden met de regels die bij een christelijke levensstijl passen.

Voor gebruik van de Stevenshoek kunt u contact opnemen met mw. J. de Kruyf, tel. 06-27464619 of verhuurstevenshoek@hervormdwerkhoven.nl
Voor gebruik van het kerkgebouw kan men terecht bij de kerkrentmeesters via kerkrentmeesters@hervormdwerkhoven.nl

De koster is functie verantwoordelijk voor het kerkgebouw. Tel: 06-34964416

Huur van de kerk
Voor een dienst dient u een dominee, organist en dergelijke zelf te regelen.
De kosten voor het gebruik van de kerk zijn:

• doordeweeks € 400,-
  • 's avonds na 18:00 € 450,-
  • zaterdag € 500,-
  • speciale (feest)dagen op aanvraag

De huurkosten zijn inclusief koster (verplicht). Op zondagen is geen verhuur mogelijk. Over te maken uiterlijk 1 week voor de dag van huur op rekening NL78RABO0373704925 t.n.v. Hervormde gemeente Werkhoven o.v.v. huur kerk + datum. U ontvangt hiervoor een nota met de voorwaarden van huur.
De gebouwen dienen altijd weer netjes te worden achtergelaten; Schoonmaakkosten zullen worden doorberekend aan de huurder.

Uitzending dienst
De kerkdienst is eventueel live en achteraf te volgen via Youtube en te beluisteren via Kerkomroep.nl (let op dit kan niet oneindig)
Indien jullie de dienst willen bewaren of verspreiden, dan kunnen jullie dit zelf regelen. (hou hierbij wel rekening met de AVG regels)
(Wij kunnen spijtig genoeg geen aansprakelijkheid nemen voor diensten die niet of onjuist zijn opgenomen)